Contactinformatie

Klik hier als u iets wilt ruilen of retourneren.

U kunt ons te allen tijde per email bereiken via support@werkmode.nl (zie contact formulier hieronder).

[contact-form-7 404 "Niet gevonden"]

Bedrijfsgegevens

  • Adres:
    Molukkenstraat 77-3, 1095AX, Amsterdam (geen retouradres)
    KvK-nummer: 60004908
    Btw-identificatienummer: NL208695588B01
    IBAN: NL60 BUNQ 2034 3597 12
  • Email:
    Support@werkmode.nl

Veelgestelde vragen

Hoe en wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Onder de ‘In winkelmand’ knop, op de pagina van een artikel, staat de verzendtijd vermeld. Veel producten worden uit voorraad geleverd. Als u voor 14:00 bestelt en uw product is op voorraad, dan wordt uw bestelling de volgende werkdag bezorgd! Als uw bestelling boven de €35,- is wordt deze geheel gratis bezorgd, onder dit bedrag betaalt u €2,95- (ex. btw) voor de bezorging (bezorging in België is €4,95- ex. btw).

Kan ik achteraf betalen?

Bedrijven kunnen bij ons op rekening bestellen. Als particulier kunt u via ideal, paypal, bankoverschrijving of creditcard bestellen.

Wat is het rekeningnummer van Werkmode.nl?

Ons IBAN nummer is: NL60 BUNQ 2034 3597 12

Kan ik een kapot of beschadigd artikel omruilen?

Ja dat kan! Neem even contact met ons op. Klik hier voor onze contactinformatie.

Artikelklacht melden?

Heeft u een klacht over een artikel? Is er iets fout met het ontvangen product? Neem dan contact met ons op. Hier vindt u onze contactinformatie.

Binnen welke termijn kan ik ruilen/retourneren?

U kunt binnen 14 dagen na ontvangst uw bestelling ruilen of retourneren.

Hoe snel wordt een retour terugbetaald?

Het aankoop bedrag van een geretourneerd artikel wordt doorgaans binnen 2 werkdagen na ontvangst teruggestort op uw rekening.

Is ruilen/retourneren gratis?

Ruilen is gratis. De verzendkosten om uw artikelen te retourneren vergoeden wij in dit geval(de verzendkosten worden teruggestort op uw rekening). Als u de producten retourneert zijn de bijkomende verzendkosten voor uw rekening.

Ontvang ik een factuur?

Ja, de factuur wordt naar uw e-mailadres gestuurd.

Kan ik kleding laten borduren of bedrukken?

Ja dat kan. Neem hiervoor even contact met ons op zodat wij een passend aanbod kunnen doen. Klik hier voor onze contactinformatie.