KLANTENSERVICE

ZELF DOEN

CONTACTOPTIES

VEELGESTELDE VRAGEN

Hoe en wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Onder de ‘In winkelmand’ knop, op de pagina van een artikel, staat de verzendtijd vermeld. Veel producten worden uit voorraad geleverd. Als u voor 14:00 bestelt en uw product is op voorraad, dan wordt uw bestelling de volgende werkdag bezorgd! Als uw bestelling boven de €35,- is wordt deze geheel gratis bezorgd, onder dit bedrag betaalt u €2,95- (ex. btw) voor de bezorging (bezorging in België is €4,95- ex. btw).

Kan ik achteraf betalen?

Ja dat kan! Voeg de producten die u wilt bestellen aan uw winkelwagen toe. In de winkelwagen klikt u op ‘doorgaan naar afrekenen’. Hier kunt u uw gegevens invullen (uw naam, achternaam, adres etc). Nadat u dit gedaan heeft kunt u aangeven op welke manier u wilt afrekenen. Kies hier als betaaloptie ‘Billink’. Ga akkoord met de algemene voorwaarden en klik op betalen. Als alle gegevens kloppend zijn ingevuld wordt u nu doorgestuurd naar de ‘betaling voltooid’ pagina. U ziet hier een overzicht van uw bestelling en de bevestiging dat u uw bestelling heeft afgerond met Billink. U ontvangt nu de bestelde producten thuis en u hoeft pas over uiterlijk twee weken de factuur die Billink u stuurt (per email) te voldoen.

Wat is het rekeningnummer van Werkmode.nl?

Ons IBAN nummer is: NL48 INGB 0006 4369 49

Kan ik kleding laten borduren of bedrukken?

Ja dat kan. Neem hiervoor even contact met ons op zodat wij een passend aanbod kunnen doen. Klik hier voor onze contactinformatie.

Kan ik een kapot of beschadigd artikel omruilen?

Ja dat kan! Neem even contact met ons op via email of telefoon. Kijk hier voor onze contactinformatie.

Artikelklacht melden?

Heeft u een klacht over een artikel? Is er iets fout met het ontvangen product? Neem dan contact op met ons op via mail of telefoon. Hier vindt u onze contactinformatie.

Binnen welke termijn kan ik ruilen/retourneren?

U kunt binnen 14 dagen na ontvangst uw bestelling ruilen of retourneren.

Hoe snel wordt een retour terugbetaald?

Het aankoop bedrag van een geretourneerd artikel wordt doorgaans binnen 2 werkdagen na ontvangst teruggestort op uw rekening.

Is ruilen/retourneren gratis?

Ruilen is gratis. De verzendkosten om uw artikelen te retourneren vergoeden wij in dit geval(de verzendkosten worden teruggestort op uw rekening). Als u de producten retourneert zijn de bijkomende verzendkosten voor uw rekening.

Ontvang ik een factuur?

Ja, de factuur wordt naar uw e-mailadres gestuurd. Dit gebeurt nadat de ruil/retour termijn (14 dagen) is verstreken.